נושא: מצד שני....מחשבה נוספת תאריך: 3/7/2007 6:46:00 PM
מחבר/ת: baby x
אופני הרים בקטגוריית BIG HIT, לא בהכרח יאהבו לאכול מכות ממדרכות ורמפות קשיחות.
האופניים שציינתי לא יגיבו בצורה אולטימטיבית בשטח, אלא מתאימים יותר לאורבן (רכיבה אורבנית) עם זאת הם בהחלט יעשו את העבודה אם הרוכב מספיק מיומן.
|