הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/7/2007 9:50:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  טל זהבי עם תוכן  פולר
נושא: פולר תאריך: 3/7/2007 9:50:00 PM
מחבר/ת: טל זהבי

על חיישן המהירות ישנה נורה אדומה שכאשר המגנט המורכה על הגלגל חולף על פניו אז היא נדלקת.

קודם כל יש לוודא שאכן זה קורה.

מנסיוני בד"כ המגנט אינו נמצא במרחק נכון מהחיישן והוא אינו מפעיל אותו.
יש לכוון את המרחק בין החיישן למגנט כך שתדלק הנורית האדומה.(5 מ"מ)


חזרה לפורום