נושא: זה לא בעיה... תאריך: 3/7/2007 11:28:00 PM
מחבר/ת: ליאור כהן
קבלללל קודם כל אתה צריך לעשות איפוס למחשב הנסיעה שלך...לשעון בקיצור. אחרי שעשית לו איפוס תבדוק בהגדרות שלו שהוא אכן מוגדר לקבל גם שדר מהמד מהירות שנמצא על האופניים כי מכיוון שמדובר בשעון דופק אזי הוא יכול למדוד רק דופק אם לזה הוא הוגדר ככה שרצוי לבדוק את ההגדרות (עקרונית האיפוס הוא בשביל לשנות ההגדרות לקדמותם. זה אמור לעשות את העבודה ולפתור הבעיה. ;)
|