טקסט הודעת פורום
3/7/2007 11:55:00 PM
לירן בורר
מה ההבדל בין ה haro shift r3 של 2007 לשל2006 ?
נושא:
מה ההבדל בין ה haro shift r3 של 2007 לשל2006 ?
תאריך:
3/7/2007 11:55:00 PM
מחבר/ת:
לירן בורר
תודה
חזרה לפורום