נושא: הלילה בתאריך 7/3/07 נגנבו אופני GIANT Yukon se תאריך: 3/8/2007 10:56:00 AM
מחבר/ת: ירדן לוצקי
בתאריך 7/3/07 נגנבו אופני GIANT Yukon se האופניים מצוידות בבולם זעזועים קידמי RST, הילוכים SHIMANO ALIVIO 24 יקרות ללבי כל היודע דבר או פרטיים שיעזרו במציאתם יתרום רבות המוצא יבוא על גמולו . תמונת של האופניים ניתן לראות באתר : http://www.2all.co.il/Web/Sites/yarden%2Dbike/DEFAULT.asp תודה לעוזרים הגיע הזמן שבאמת נעשה משהו נגד זה :(( :mad: :(( :mad: :(( :mad: :(( :mad: :(( :mad: :(( :mad: :(( :mad: :(( :mad:
|