הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/8/2007 1:22:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  nir rivlin עם תוכן  את זה כבר בדקתי
נושא: את זה כבר בדקתי תאריך: 3/8/2007 1:22:00 PM
מחבר/ת: nir rivlin

והנורה דלקה. זאת לא נראית לי בעיה במרחק המגנט.
יש לך אולי רעיון אחר?
תודה,
ניר.


חזרה לפורום