טקסט הודעת פורום
3/8/2007 1:22:00 PM
nir rivlin
את זה כבר בדקתי
נושא:
את זה כבר בדקתי
תאריך:
3/8/2007 1:22:00 PM
מחבר/ת:
nir rivlin
והנורה דלקה. זאת לא נראית לי בעיה במרחק המגנט.
יש לך אולי רעיון אחר?
תודה,
ניר.
חזרה לפורום