טקסט הודעת פורום
3/9/2007 4:52:00 PM
איתמר רם
מייסבים
נושא:
מייסבים
תאריך:
3/9/2007 4:52:00 PM
מחבר/ת:
איתמר רם
ייתכן והמייסבים(לאגרים) שלך חלודים וצריך להחליף אותם בכל אופן ממולץ לקחת את האופניים למכונאי שייפתח את את הקראנק ויראה.
חזרה לפורום