הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/9/2007 7:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  no one else עם תוכן  החלפת ניפל ויישור גלגלים :confused:
נושא: החלפת ניפל ויישור גלגלים :confused:  תאריך: 3/9/2007 7:09:00 PM
מחבר/ת: no one else

אחד הניפלים אצלי נשבר, איך מחליפים אותו? וגם- האם כדאי לי לנסות ליישר את הגלגל לבדי, אם מעולם לא ראיתי איך עושים את זה, משמע אין לי שמץ של ניסיון בזה? וכמה עולה מפתח ליישור גלגלים? והאם יש סרטון שאוליי מסביר את התהליך של יישור גלגלים?


חזרה לפורום