נושא: לא יודע (לא כתוב עליהם...), אבל תאריך: 3/10/2007 1:31:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
זה לא משנה. צריך למדוד, ולהרגיש את הנעל. נעליים זה לא גלגלים. אם הן לא יושבות לך ממש טוב על הרגל, זה יציק לך ברכיבה. נעלי רכיבה, גם ה"רכות" שביניהן, לא "מתאימות את עצמן לרגל". לך לחנויות, ותמדוד נעליים. כשיהיה לך ממש נוח - תדע שזהו-זה.
בהצלחה
|