הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/10/2007 11:38:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  dor goldstine עם תוכן  המלצה שלי..
נושא: המלצה שלי.. תאריך: 3/10/2007 11:38:00 PM
מחבר/ת: dor goldstine

אם אף פעם לא התעסקת בזה.. ולא ראית איך עושים.. גש למכנופן הקרוב לביתך ותן לו להתעסק עם זה.. אמור לעלות לדעתי כ 20 ש"ח גג להרכבת חישור חדש. :p


חזרה לפורום