טקסט הודעת פורום
| 3/10/2007 11:38:00 PM |
|
נושא: המלצה שלי.. תאריך: 3/10/2007 11:38:00 PM
מחבר/ת: dor goldstine
אם אף פעם לא התעסקת בזה.. ולא ראית איך עושים.. גש למכנופן הקרוב לביתך ותן לו להתעסק עם זה.. אמור לעלות לדעתי כ 20 ש"ח גג להרכבת חישור חדש. :p
|
חזרה לפורום |
|
|