הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/11/2007 12:37:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלעד סגל עם תוכן  מה המחיר ????
נושא: מה המחיר ???? תאריך: 3/11/2007 12:37:00 AM
מחבר/ת: אלעד סגל

מישהו יודע מה המחיר של ידיות ברקס LX (לדיסק הידראולי) ושיפטרים של XT (בנפרד)?????
אההה 2007 חדשים


חזרה לפורום