טקסט הודעת פורום
3/11/2007 12:37:00 AM
אלעד סגל
מה המחיר ????
נושא:
מה המחיר ????
תאריך:
3/11/2007 12:37:00 AM
מחבר/ת:
אלעד סגל
מישהו יודע מה המחיר של ידיות ברקס LX (לדיסק הידראולי) ושיפטרים של XT (בנפרד)?????
אההה 2007 חדשים
חזרה לפורום