נושא: כל סוגי הרכיבות תאריך: 3/11/2007 7:26:00 PM
מחבר/ת: bentzi kashani
אני רוכב בעיקר סינגלים באיזור בן שמן ומידי פעם שובר את השיגרה ברכיבה בדרום ובצפון הארץ במסלולים טכנים ברמת בינוני ומעלה. מחירים - עד 200 ש"ח נראה סביר. האם נכון להשקיע רק בצמיג אחורי ? כמה משמעותי צמיג איכותי בגלגל הקידמי ?
|