טקסט הודעת פורום
| 3/11/2007 9:13:00 PM |
|
נושא: מאד משמעותי צמיג קדמי תאריך: 3/11/2007 9:13:00 PM
מחבר/ת: baby x
אתה יכול לאבד אחיזה בגלגל האחורי, אבל אתה תעוף בוודאות כשתאבד אחיזה בגלגל קדמי.
אני בטוחה שתוכל למצוא צמיגי שטח בינוניים במאתיים ש"ח, כאלה שיקנו תחושת ביטחון ברכיבה.
|
חזרה לפורום |
|
|