הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/11/2007 9:13:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  baby x עם תוכן  מאד משמעותי צמיג קדמי
נושא: מאד משמעותי צמיג קדמי תאריך: 3/11/2007 9:13:00 PM
מחבר/ת: baby x

אתה יכול לאבד אחיזה בגלגל האחורי, אבל אתה תעוף בוודאות כשתאבד אחיזה בגלגל קדמי.

אני בטוחה שתוכל למצוא צמיגי שטח בינוניים במאתיים ש"ח, כאלה שיקנו תחושת ביטחון ברכיבה.


חזרה לפורום