טקסט הודעת פורום
| 3/12/2007 11:32:00 AM |
|
נושא: החלפת ידיות הילוכים תאריך: 3/12/2007 11:32:00 AM
מחבר/ת: רונן א
ברשותי ידיות הילוכים DEORE. לאחרונה רכשתי ידיות LX וברצוני לדעת האם ההחלפה מסובכת? ניתן לבצע לבד או שצריך מכונאי? (כמה זה יכול לעלות?) בתודה מראש, רונן
|
חזרה לפורום |
|
|