נושא: ממליץ, בתוך העיר תאריך: 3/12/2007 4:58:00 PM
מחבר/ת: אורי דור
היי, יאיר, שמתי לב שההודעה של אהוד מלפני שנתיים ובמקרה נכנסתי לפורום בפעם הראשונה עכשיו. אני רוכב כבר שנתיים על dahon boardwalk d6 ויצא לי גם לבדוק את ה-brompton. נראה לי שלהשוות מתקפלות מול אופני הרים זה שאפתני מדי (יש לדאהון אופני הרים שמתפרקים לתוך מזוודה אבל זה לא מהיר כמו קיפול). באופניים שלי, עם גלגלי 20", אני עולה מדרכות רק כשהן "חצי גובה" או בעליות לעגלות. בשטח הן לא זזות, אני לא מבין גדול באופניים אבל מניח שזה יכול להשתנות אם אחליף לצמיגי שטח ממש. הרכיבה היא די נוחה - יש כמה דברים לשים לב אליהם: 1. תחום ההילוכים הוא קצת קצר, כך שקשה לנסוע ממש מהר (או עליות מטורפות במיוחד) 2. משקל, משקל, משקל - לא יודע מה אתה מתכנן לעשות אחרי הקיפול, אבל אם זה כולל התרוצצות בתחבורה ציבורית הייתי לוקח משקל של עד בערך 10 קילו 3. תיק - ברכבת לפחות דורשים שתכניס את האופניים לתיק. יש תיקים מתאימים לדאהון - קניתי ב- http://www.defender.com/ 4. מתרגלים לזה, אבל ההיגוי רגיש יחסית לאופניים רגילות - תשכח מלנסוע בלי ידיים
ה-brompton יותר כבדות, קצת פחות נוחות, אבל הקיפול שלהן מגניב בטירוף והן יותר קומפקטיות.
אם אתה צריך עוד פרטים, רק תגיד אורי
|