הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/13/2007 6:30:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  ניתן לבצע לבד
נושא: ניתן לבצע לבד תאריך: 3/13/2007 6:30:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

אם יש לך מעט חוש טכני, לא צריכה להיות בעיה. שב בסבלנות, עם ראש פתוח, פרק בנחת, שים את כל החלקים במקום שבו ישארו. אתה כבר תראה לבד....
כדאי להתחיל מהידיות הישנות, כדי לראות איך זה מחובר. כאמור, זה פשוט מאוד כשרואים את זה מפורק.

בהצלחה



חזרה לפורום