הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/13/2007 4:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלעד סגל עם תוכן  שווה אבל העלות כמו בארץ
נושא: שווה אבל העלות כמו בארץ תאריך: 3/13/2007 4:09:00 PM
מחבר/ת: אלעד סגל

העלות בארץ היא בסיבות ה400 שקל לשיפטרים ולידיות ברקס (בנפרד כמובן).
עדיף כבר ללכת לסעדון שיסדר לך מחיר.
תודה בכל מקרה


חזרה לפורום