טקסט הודעת פורום
3/13/2007 4:09:00 PM
אלעד סגל
שווה אבל העלות כמו בארץ
נושא:
שווה אבל העלות כמו בארץ
תאריך:
3/13/2007 4:09:00 PM
מחבר/ת:
אלעד סגל
העלות בארץ היא בסיבות ה400 שקל לשיפטרים ולידיות ברקס (בנפרד כמובן).
עדיף כבר ללכת לסעדון שיסדר לך מחיר.
תודה בכל מקרה
חזרה לפורום