נושא: לפני כחצי שעה עברנו לשרת SQL מהיר יותר תאריך: 3/13/2007 8:00:00 PM
מחבר/ת: דרור סופר
שלום,
לפני כחצי שעה עברנו לשרת SQL חזק והרבה יותר מהיר. ההבדל במהירות מורגש באופן קיצוני - לטובה. במהלך הימים הקרובים נעבור לשרת חדש וחזק.
מאוד חשוב לי שתדווחו לי על תקלות. מאוד חשוב לי שתדווחו לי על תקלות. מאוד חשוב לי שתדווחו לי על תקלות. מאוד חשוב לי שתדווחו לי על תקלות.
אתכם הסליחה על ההורדות של האתר.
דרור
|