טקסט הודעת פורום
| 3/14/2007 6:13:00 PM |
|
נושא: הבדל תאריך: 3/14/2007 6:13:00 PM
מחבר/ת: דימה גורלקין
1.בולם קדמי מאניטו אקסל לעומת רוק שוק ג´ודי ב2006 2.מערכת מעצורים מכנית הייז MX4 לעומת MX3 ב2006 3.שיפטרים SRAM5 לעומת SRAM X7 ב2006
יום טוב ורכיבה נעימה
מצמן חיפה
|
חזרה לפורום |
|
|