הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/15/2007 10:32:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  לירן בורר עם תוכן  מה יותר טוב אבל?
נושא: מה יותר טוב אבל? תאריך: 3/15/2007 10:32:00 PM
מחבר/ת: לירן בורר

אני לא ממש מבין בזה...
אתה יכול בבקשה לפרט לי מה ההיתרונות והחסרונות בין שני הדגמים?
למי יש בולם יותר טוב... ובקיצור מה יותר שווה לי לקנות..

תודה :)


חזרה לפורום