טקסט הודעת פורום
| 3/15/2007 10:32:00 PM |
|
נושא: מה יותר טוב אבל? תאריך: 3/15/2007 10:32:00 PM
מחבר/ת: לירן בורר
אני לא ממש מבין בזה... אתה יכול בבקשה לפרט לי מה ההיתרונות והחסרונות בין שני הדגמים? למי יש בולם יותר טוב... ובקיצור מה יותר שווה לי לקנות..
תודה :)
|
חזרה לפורום |
|
|