טקסט הודעת פורום
3/16/2007 1:14:00 PM
דור גבאי
תודה
נושא:
תודה
תאריך:
3/16/2007 1:14:00 PM
מחבר/ת:
דור גבאי
תודה רבה על ההסבר. :)
את במקרה יודעת לעשות תרגילים? או שאת לא בעניין של אורבן וסטריט?
חזרה לפורום