הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/16/2007 1:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  בדרך כלל צריך להיות תואם לגיר ולקראנק.
נושא: בדרך כלל צריך להיות תואם לגיר ולקראנק. תאריך: 3/16/2007 1:40:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

הנכון יהיה לפנות ליבואן הרשמי של יצרן הגיר/קראנק שיש לך.

איזה גיר יש לך?


חזרה לפורום