טקסט הודעת פורום
3/16/2007 1:40:00 PM
איתן ברמן
בדרך כלל צריך להיות תואם לגיר ולקראנק.
נושא:
בדרך כלל צריך להיות תואם לגיר ולקראנק.
תאריך:
3/16/2007 1:40:00 PM
מחבר/ת:
איתן ברמן
הנכון יהיה לפנות ליבואן הרשמי של יצרן הגיר/קראנק שיש לך.
איזה גיר יש לך?
חזרה לפורום