טקסט הודעת פורום
| 3/16/2007 5:37:00 PM |
|
נושא: Devinci Jalpeno אודה לחוות דעת מהמומחים תאריך: 3/16/2007 5:37:00 PM
מחבר/ת: yuval ben nun
ראיתי כאלה למכירה עם מניטו סטאנס 150 מקדימה ומאניטו מטל מאחור סגנון רכיבה אול מאונטיין עם נטייה בהתהוות לפרי רייד וממש עשה לי חשק היום אני רוכב על ג´יאנט פיסטול 1 (שווה שידרוג?)
|
חזרה לפורום |
|
|