טקסט הודעת פורום
| 3/17/2007 10:51:00 AM |
|
נושא: שאלה נוספת לגבי בולמים? תאריך: 3/17/2007 10:51:00 AM
מחבר/ת: רמי כ
האם יש מאמר או אתר? על בולמים ואיך לכוונם כדי להפיק את המקסימום מהאופניים שלך בכל תנאי שטח? אניקצת חדש בתחום ואשמח ללמוד את הנושא. לאונפניים שלי בולם קידמי 120 מ"מ ואחורי 115 מ"מ. שאין לי מושג מה זה אומר?
|
חזרה לפורום |
|
|