הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/17/2007 6:06:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  AMI 1 עם תוכן  עזרה בבקשה איבדתי חלק
נושא: עזרה בבקשה איבדתי חלק תאריך: 3/17/2007 6:06:00 PM
מחבר/ת: AMI 1

איבדתי את הפקק של הוונטיל של הבולם האחורי שלי רציתי לדעת אם זה באמת משנה ואם כן איפה אני משיג חדש מוכרים את זה?


חזרה לפורום