טקסט הודעת פורום
3/17/2007 6:06:00 PM
AMI 1
עזרה בבקשה איבדתי חלק
נושא:
עזרה בבקשה איבדתי חלק
תאריך:
3/17/2007 6:06:00 PM
מחבר/ת:
AMI 1
איבדתי את הפקק של הוונטיל של הבולם האחורי שלי רציתי לדעת אם זה באמת משנה ואם כן איפה אני משיג חדש מוכרים את זה?
חזרה לפורום