נושא: מחפש מוביל טיול בגילבוע. תאריך: 3/17/2007 7:47:00 PM
מחבר/ת: שלמה אשכנזי
שלום לכולם. מעונין לערוך טיול בגלבוע לקבוצת רוכבי מעלה אדומים. כ-20 רוכבים. הטיול מתוכנן ליום שבת 31.3.07. מי שמכיר ורוצה להביל טיול ולחפש איתנו את אירוס הגילבוע מוזמן. הח´ברה מאוד נחמדים ומבטיח קפה מצוין באמצע הרכיבה. תודה מראש
שלמה 050-6341296
|