נושא: כיוון בולם אחורי תאריך: 3/17/2007 7:52:00 PM
מחבר/ת: baby x
אז ככה, הכפתור הראשוןהוא הריבאונד, שנועד למנוע להאט את החזרה של הבולם, או להפוך אותה למהירה יותר. לדוגמא, אם תקפוץ עם האופניים והריבאונד יהיה מהיר מדי, האופניים עלולים לזרוק אותך (כיוון שהבולם האחורי יקפוץ מהר למעלה) במצב כזה עדיף ריבאונד איטי.
לגבי הקפיץ: הקפיץ שולט על הרכות או הקשיחות של הבולם שלך. כלומר, אתה יכול לכוון שהאופניים ישקעו יותר או פחות בחלקם האחורי. למה זה טוב?
אם אתה רוכב בעיקר בעליות ובמישור, ואתה לא רוצה שהדיווש שלך יפגע כתוצאה משיכוך מלא, עדיף שתקשיח את הקפיץ כך שיהיה רך פחות ויהיה פחות BOBBING (ועל כך במליון השרשורים שעסקו בזה). אם אתה רוכב גם בירידות, והרבה, תעדיף כמוני, קפיץ רך, שיבלע כל מהמורה בדרך ויוריד את הזעזועים לפלג הגוף העליון,גם במחיר של פגיעה ביכולת הפידול.
עדיף לכוון את הבולמים (קדמי ואחורי) אצל מכונאופן שמבין, כיוון שאם הם לא יעבדו בהתאמה לא השגת הרבה.
ספר לו מה אתה אוהב, ותן לו לכוון לך את האופניים ולהראות לך כיצד עושים זאת.
בהצלחה.
|