הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/17/2007 9:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף.. לא בשבת עם תוכן  אי אופציה ל30% יותר
נושא: אי אופציה ל30% יותר תאריך: 3/17/2007 9:25:00 PM
מחבר/ת: אסף.. לא בשבת

ככה לפחות מספרים. תחליף לצמיגי סמיסילק.
חוצמזה לא עדיף זנב קשיח לשימוש הזה?
אם הם נועדו בעיקר לטיולים ככה שלהחליף צמיגים כל פעם זה סרט אולי כדאי לקחת עוד זוג גלגלים לכביש אבל עדיף במחיר הזה (גלגלים צמיגים קסטה ורוטורים) לקנות אופני כניסה זנב קשיח ולכל שימוש יש אופניים מותאמים.


חזרה לפורום