טקסט הודעת פורום
3/18/2007 9:30:00 AM
אמיר אביבי
שדרוג v brakes ל- אביד sd 7
נושא:
שדרוג v brakes ל- אביד sd 7
תאריך:
3/18/2007 9:30:00 AM
מחבר/ת:
אמיר אביבי
שלום,
אני רוכב על סטמפגמפר שנת 2004 עם וי ברייקס של אויד sd3
ומעוניין לשדרג ל- sd7 האם יהיה הבדל משמעותי אחרי השדרוג?
חזרה לפורום