הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/18/2007 9:30:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אמיר אביבי עם תוכן  שדרוג v brakes ל- אביד sd 7
נושא: שדרוג v brakes ל- אביד sd 7 תאריך: 3/18/2007 9:30:00 AM
מחבר/ת: אמיר אביבי

שלום,
אני רוכב על סטמפגמפר שנת 2004 עם וי ברייקס של אויד sd3
ומעוניין לשדרג ל- sd7 האם יהיה הבדל משמעותי אחרי השדרוג?


חזרה לפורום