הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/18/2007 2:14:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ליאור זרקה זך עם תוכן   האים הילוכים של חברת שימונו טובים?
נושא: האים הילוכים של חברת שימונו טובים?  תאריך: 3/18/2007 2:14:00 PM
מחבר/ת: ליאור זרקה זך

רציתי לדעת אים הילוכים של חברת שימונו נחשבים הילוכים טובים.
זה דחוף


חזרה לפורום