טקסט הודעת פורום
3/18/2007 2:14:00 PM
ליאור זרקה זך
האים הילוכים של חברת שימונו טובים?
נושא:
האים הילוכים של חברת שימונו טובים?
תאריך:
3/18/2007 2:14:00 PM
מחבר/ת:
ליאור זרקה זך
רציתי לדעת אים הילוכים של חברת שימונו נחשבים הילוכים טובים.
זה דחוף
חזרה לפורום