הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/18/2007 2:35:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  כן, אבל
נושא: כן, אבל תאריך: 3/18/2007 2:35:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

לחברת שימנו יש כמה סדרות של מוצרים, ברמות שונות. כולם טובים לסוגם (והסדרות המובילות שלה הן מהטובות בעולם), אבל כדאי לשקול את השימוש שאנחנו עושים במוצרים לעומת למה החברה מייעדת אותם...

שבוע טוב


חזרה לפורום