טקסט הודעת פורום
3/18/2007 9:07:00 PM
צחי בר סלע
כמעט כמו ג´ילט...
נושא:
כמעט כמו ג´ילט...
תאריך:
3/18/2007 9:07:00 PM
מחבר/ת:
צחי בר סלע
שיש סכינים בשקל שלא הייתי מגלח איתם כומתה, ויש יקרים וטובים -
כך גם שימנו מייצרים מהזבל שבזבל ועד לטופ שבטופ.
חזרה לפורום