נושא: לפי התיאור שלך... תאריך: 3/18/2007 10:14:00 PM
מחבר/ת: יוס י
אופנים של יצרן עלום שם עם מכלולים מאוד בסיסיים. בולם אחורי שלא ממש בולם אלא מנדנד את האופניים. אחריות מוטלת בספק.
דבר נוסף, נראה לי שאתה מעוניין לרכוש אופניים דרך האינטרנט, בלי שמדדת אותם או בדקת אותם פיזית לפני כן. תחשוב על זה, האם היית קונה נעליים דרך האינטרנט בלי למדוד ?
אני מצרף קישור למאמר מהאתר אשר עושה קצת סדר באפשרויות שלך. http://www.harim.co.il/Article.asp?ID=371
תמיד עדיף לרכוש אופניים בחנות אופניים לקבל הסבר מפורט מה אתה קונה וכן אחריות ושרות ל החנות. גם אם בכל זאת תחליט לרכוש "אופני מדבקה", אני ממליץ ללכת על אופני זנב קשיח (ללא בולם אחורי) שברמות המחיר האלה לא יהיה איכותי ורק יכביד עליך.
בהצלחה
|