נושא: מה לקחת תאריך: 3/18/2007 11:44:00 PM
מחבר/ת: robert kotona
שלום חברים .. דילמה?! רכשתי זוג אופניים אשר לאחר טיול קצר נשברה להם השלדה באיזור המושב - מדובר על דיימונבק XSL דבל סספנשן( כחול כהה)לא מקצוען אבל חובב נלהב הוצע לי ע"י החנות שממנה רכשתי הזוג כפיצוי שלדת HERO R1 חדשה או שלדה תואמת משומשת של דגם זהה ( אדום ) דגם משנה מתקדמת יותר
לאופניים בולם מרזוקי מערכות LX דאור HAYAS בלמי דיסק הידראולים - נאמר לי כי המערכות יעברו קומפלט מהאופניים הישנות לשלדה החדשה
מה אבחר? לא יודע ... הצילוווווווווווווווווווו :((
|