נושא: משקה איזוטוני תאריך: 3/19/2007 6:21:00 AM
מחבר/ת: יאיר ס
שלום לכולם
אני מחפש משקה או תוסף שיהיה מוכן לשימוש מיידי וישפר את יכולת הגוף לעמוד בעעצימות גבוהה ובהזעה מרובה .
מאחר ומדובר בלוחמים שיוקפצו אין יכולת להכין משקה על בסיס אבקות , אולי משהו אישי אריזה אישית .
יש יכולת לקרר את המשקה .
אשמח על התשובות
|