טקסט הודעת פורום
3/19/2007 8:06:00 AM
tomer kaplan
משקה
נושא:
משקה
תאריך:
3/19/2007 8:06:00 AM
מחבר/ת:
tomer kaplan
תתקשר למפעל המיץ גניר (פרימור), הם הוציאו משקה איזוטוני חדש ועכשיו הם מנסים אותו , אולי הם יתנו לכם בחינם.
חזרה לפורום