נושא: כבוד לחנות על לקיחת אחריות. זה לא מובן מאיליו.... תאריך: 3/19/2007 10:36:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
טרם שברתי שלדה, אבל נראה לי שהייתי מהסס להמשיך עם אותה שלדה לאחר שנשברה ברכיבה רגילה (לא ראיתי את השלדה, ויתכן שמדובר בכשל חד פעמי, אבל בכל זאת...). מה גם ששלדת הארו R היא שלדה ותיקה ומוכחת, שרבים מאושרים ממנה. אני הייתי לוקח את ההצעה (הנדיבה) של החנות, והולך על ההארו.
|