טקסט הודעת פורום
3/19/2007 10:58:00 AM
אמיר אביבי
תודה דרור
נושא:
תודה דרור
תאריך:
3/19/2007 10:58:00 AM
מחבר/ת:
אמיר אביבי
אם הבנתי אותך נכון אתה מתכוון להחליף כבלים לברקס יחד עם החלפת הברקסים עצמם? האם מומלץ להחליף גם ידיות? הידיות שלי כרגע הן של sd5..
חזרה לפורום