הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/19/2007 10:58:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אמיר אביבי עם תוכן  תודה דרור
נושא: תודה דרור תאריך: 3/19/2007 10:58:00 AM
מחבר/ת: אמיר אביבי

אם הבנתי אותך נכון אתה מתכוון להחליף כבלים לברקס יחד עם החלפת הברקסים עצמם? האם מומלץ להחליף גם ידיות? הידיות שלי כרגע הן של sd5..


חזרה לפורום