טקסט הודעת פורום
3/19/2007 11:06:00 AM
איתן ברמן
לא שיש לי מניות בשימנו, אבל "הזבל שבזבל"??
נושא:
לא שיש לי מניות בשימנו, אבל "הזבל שבזבל"??
תאריך:
3/19/2007 11:06:00 AM
מחבר/ת:
איתן ברמן
על איזה דגם אתה מדבר?
חזרה לפורום