הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/19/2007 11:06:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  לא שיש לי מניות בשימנו, אבל "הזבל שבזבל"??
נושא: לא שיש לי מניות בשימנו, אבל "הזבל שבזבל"?? תאריך: 3/19/2007 11:06:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

על איזה דגם אתה מדבר?


חזרה לפורום