טקסט הודעת פורום
| 3/19/2007 1:04:00 PM |
|
נושא: הגזמתי, כמובן תאריך: 3/19/2007 1:04:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
אופניים ב-200 שקלים באינטרנט, סטוק מ-1995 (התיאור באינטרנט יהיה תמיד "הילוכים איכותיים של שימנו" ) יבואו עם כאלה הילוכים. וכמובן - זה גם תלוי בידיות ההילוכים שיכולים לדרדר גם את מערכת SIS נמוך יותר מבד"כ.
|
חזרה לפורום |
|
|