טקסט הודעת פורום
| 3/19/2007 11:17:00 PM |
|
נושא: רעש מהבלם תאריך: 3/19/2007 11:17:00 PM
מחבר/ת: כפיר כחלון
אהלן חבר´ה יש לי רעש מהבלם דיסק הקידמי(hayes nine hd(,מדובר ברעש שנובע מנקודה מאוד ספציפית שמתחכחת ברפידות. הקטע הוא שעבדתי על זה הרבה זמן בניסיון ליישר ולא הייתה שום תוצאה טובה. מה לעשות עכשיו?
|
חזרה לפורום |
|
|