הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/19/2007 11:17:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  כפיר כחלון עם תוכן  רעש מהבלם
נושא: רעש מהבלם תאריך: 3/19/2007 11:17:00 PM
מחבר/ת: כפיר כחלון

אהלן חבר´ה
יש לי רעש מהבלם דיסק הקידמי(hayes nine hd(,מדובר ברעש שנובע מנקודה מאוד ספציפית שמתחכחת ברפידות.
הקטע הוא שעבדתי על זה הרבה זמן בניסיון ליישר ולא הייתה שום תוצאה טובה.
מה לעשות עכשיו?


חזרה לפורום