נושא: אחלה אבל מציע דגם אחר של DB תאריך: 3/20/2007 9:34:00 AM
מחבר/ת: Moshe Alpert
יש לי נסיון מעולה עם DiamondBack XSL Comp 2005 שלהערכתי נמצאות באותה רמת מחירים אבל מקבלים יותר תרומה. בלמי דיסק מהנים, מהלך מתלה קדמי טוב יותר על אותה שלדה. אצלי היה בולם אחורי FOX שלא כמו במפרט המקורי. בקיצור DB חברה טובה והיכולת לשנות את המהלך מאחור בין 4.5 ל 5 אינטש מאד תורם ומורגש. ממליץ- כמובן תלוי במחיר. הכל כמובן אם סגנון הרכיבה שלך הוא שבילים ולא רק XC
|