הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/20/2007 9:34:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Moshe Alpert עם תוכן  אחלה אבל מציע דגם אחר של DB
נושא: אחלה אבל מציע דגם אחר של DB תאריך: 3/20/2007 9:34:00 AM
מחבר/ת: Moshe Alpert

יש לי נסיון מעולה עם DiamondBack XSL Comp 2005 שלהערכתי נמצאות באותה רמת מחירים אבל מקבלים יותר תרומה. בלמי דיסק מהנים, מהלך מתלה קדמי טוב יותר על אותה שלדה. אצלי היה בולם אחורי FOX שלא כמו במפרט המקורי. בקיצור DB חברה טובה והיכולת לשנות את המהלך מאחור בין 4.5 ל 5 אינטש מאד תורם ומורגש.
ממליץ- כמובן תלוי במחיר.
הכל כמובן אם סגנון הרכיבה שלך הוא שבילים ולא רק XC


חזרה לפורום