טקסט הודעת פורום
| 3/20/2007 11:25:00 PM |
|
נושא: אממ אתה מתכוון שהרעש בא מה.. תאריך: 3/20/2007 11:25:00 PM
מחבר/ת: or ...
אתה מתכוון שהרעש בא מהמעביר (מה שיושב על הקסטה) או מהשיפטר (מה שעל הכידון) ..
אם הוא בא מהמעביר אז תנסה לתת קצת מטח לכבל (או אם יש לך שימנו חדש {הפוך} אז תשחרר קצת מטח )
|
חזרה לפורום |
|
|