טקסט הודעת פורום
3/21/2007 3:06:00 PM
אביב .א.
בעיות...
נושא:
בעיות...
תאריך:
3/21/2007 3:06:00 PM
מחבר/ת:
אביב .א.
יכול להיות שהמעביר האחורי עקום מעט(או האוזן עקומה)
ובקשר לשיפטר אני בטוח שקצת שמן יפתור את הבעיה
חזרה לפורום