הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/21/2007 3:06:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אביב .א. עם תוכן  בעיות...
נושא: בעיות... תאריך: 3/21/2007 3:06:00 PM
מחבר/ת: אביב .א.

יכול להיות שהמעביר האחורי עקום מעט(או האוזן עקומה)
ובקשר לשיפטר אני בטוח שקצת שמן יפתור את הבעיה



חזרה לפורום