הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/21/2007 3:35:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף עם תוכן  תגידו, 15 ק"ג לאופני זנב קשיח ?
נושא: תגידו, 15 ק"ג לאופני זנב קשיח ?  תאריך: 3/21/2007 3:35:00 PM
מחבר/ת: אסף

זה לא הרבה מדי ? מדובר על הארדרוק ספורט דיסק 2007. זה נראה לי כבד מדיי, מה נחשב סביר לזנב קשיח או-אראונד כזה ?


חזרה לפורום