טקסט הודעת פורום
3/21/2007 3:35:00 PM
אסף
תגידו, 15 ק"ג לאופני זנב קשיח ?
נושא:
תגידו, 15 ק"ג לאופני זנב קשיח ?
תאריך:
3/21/2007 3:35:00 PM
מחבר/ת:
אסף
זה לא הרבה מדי ? מדובר על הארדרוק ספורט דיסק 2007. זה נראה לי כבד מדיי, מה נחשב סביר לזנב קשיח או-אראונד כזה ?
חזרה לפורום