הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/21/2007 4:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Doron A עם תוכן  זה כבד מאוד
נושא: זה כבד מאוד תאריך: 3/21/2007 4:09:00 PM
מחבר/ת: Doron A

13 ק"ג זה נורמלי.


חזרה לפורום