טקסט הודעת פורום
3/21/2007 4:09:00 PM
Doron A
זה כבד מאוד
נושא:
זה כבד מאוד
תאריך:
3/21/2007 4:09:00 PM
מחבר/ת:
Doron A
13 ק"ג זה נורמלי.
חזרה לפורום