טקסט הודעת פורום
3/22/2007 9:13:00 PM
אמיר אביבי
XTR לא מיועד דווקא לפרירייד או דאון היל
נושא:
XTR לא מיועד דווקא לפרירייד או דאון היל
תאריך:
3/22/2007 9:13:00 PM
מחבר/ת:
אמיר אביבי
אלא לכל אופניים הוא פשוט קל יותר ומתוחכם יותר
חזרה לפורום