הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/23/2007 7:14:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  כדאי, אבל...
נושא: כדאי, אבל... תאריך: 3/23/2007 7:14:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

גריז או שמן (או חומר יעודי - עדיף בהרבה) עלולים למשוך ולהדביק לכלוך, ולכן בכל זוג אופניים שהשגתי אי פעם, החלפתי בהזדמנות הראשונה את מובילי הכבלים המקוטעים שהיצרנים שמים (למה, בשם אלוהי הכבלים, למה???), במוביל רציף מהידית ועד המערכת (בלמים או הילוכים). בהיתו רוכב לא מעט בשטחים מלכלכים אני מאמין שאורך החיים של הכבלים והמובילים, וגם של חומר הסיכה, גדל משמעותית. לדעתי זה גם משפר את התגובתיות, אבל לא ערכתי מחקר, וזה תלוי בהמון גורמים (למשל, בעובדה שהכבל נקי לכל אורכו...).

בהצלחה


חזרה לפורום