הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/23/2007 8:13:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  מה הבעיה עם המשקל?
נושא: מה הבעיה עם המשקל? תאריך: 3/23/2007 8:13:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

מדובר באופניים שאמורים להיות עמידים מספיק גם לקפיצות ולאורבן ברמה סבירה, אבל, עדיין, אופני כניסה במחיר נמוך.

אם זה כבד לך מדי, יש אופני כניסה קלים יותר. אם המשקל חשוב לך, למה אתה מסתכל על אופניים שמשקל זה לא הצד החזק שלהם?

כלל אצבע:
קל, חזק, זול
בחר לך שניים. את שלושתם לא תוכל לקבל בזוג אופניים יחיד....

שבת שלום


חזרה לפורום