הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/23/2007 10:20:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יורי יעקב עם תוכן  משלוח אופניים מארצות הברית
נושא: משלוח אופניים מארצות הברית תאריך: 3/23/2007 10:20:00 AM
מחבר/ת: יורי יעקב

מישהו הביא אופניים מארצות הברית?
מהו המשלוח האווירי הזול ביותר?, מכס? מע"מ, ביטוח? אשמח לקבל פרטים ממישהו שכבר הביא ועבר את התהליך



חזרה לפורום