טקסט הודעת פורום
| 3/23/2007 10:20:00 AM |
|
נושא: משלוח אופניים מארצות הברית תאריך: 3/23/2007 10:20:00 AM
מחבר/ת: יורי יעקב
מישהו הביא אופניים מארצות הברית? מהו המשלוח האווירי הזול ביותר?, מכס? מע"מ, ביטוח? אשמח לקבל פרטים ממישהו שכבר הביא ועבר את התהליך
|
חזרה לפורום |
|
|